انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیت ا... علم الهدی: کار فرهنگی با محتوای ذائقه نسل امروز تولید شود

  • کد خبر: ۹۶۷۲۲
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
آیت ا... علم الهدی: کار فرهنگی با محتوای ذائقه نسل امروز تولید شود
آیت ا... سیداحمد علم الهدی در جلسه ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کمیته‌های دهه فجر گفت: امروز باید نسل سوم انقلاب را با رشادت‌ها و جان فشانی مردم در انقلاب ۱۳۵۷ آگاه کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با آغاز بهمن و نزدیک شدن به چهل وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مشهدالرضا (ع) نیز رفته رفته حال وهوای فجر انقلاب را به خود می‌گیرد تا یادآور روز‌های جهاد و حماسه مردمی باشد که برای مقابله با رژیم ستم شاهی پای کار آمدند و ایستادگی کردند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

در طول بیش از ۴ دهه گذشته یکی از تأکید‌های مهم برای تداوم ارتباط میان نسل جوان و انقلاب اسلامی، فراهم سازی امکانات فرهنگی و به روزسازی تولیدات فرهنگی مطابق با ذائقه و طبع نسل جوان بوده است؛ مسئله‌ای که نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی نیز با اشاره به آن اعلام کرد که کار‌های فرهنگی باید با محتوای مناسب ذائقه نسل امروز تولید شود. اگر بناست در همه جا کار جهادی کنیم، در فرهنگ نیز باید کار جهادی کنیم.

به گزارش تسنیم، آیت ا... سیداحمد علم الهدی در جلسه ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کمیته‌های دهه فجر اظهار کرد: امروز باید نسل سوم انقلاب را با رشادت‌ها و جان فشانی مردم در انقلاب ۱۳۵۷ آگاه کنیم. باید با کار‌های فرهنگی و ساخت برنامه‌های مناسب، هم رشادت‌های مردم در انقلاب ۱۳۵۷ و هم ظلم‌های حکومت ستم شاهی به پشتوانه استکبار جهانی بر مردم مظلوممان را به تصویر بکشیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن هرسال تکرار یک خاطره نیست، بیان کرد: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب به صورت یک قدرت در دنیا ظاهر شده و به صورت یک نظام با فداکاری پدران و مادران نسل سوم و چهارم به دست گرفته شده و تا امروز پیش رفته است. وی اظهار کرد: انقلاب در اوج اقتدار است و روزبه روز بر این اقتدار افزوده می‌شود و آن کسانی که می‌گفتند شما چهلمین سالگرد انقلاب را نمی‌بینید، بدانند که اکنون در ۴۳ سالگی انقلاب قرار داریم.

مراسم ۲۲ بهمن امسال؛ ساعت ۸:۳۰ در میدان شهدا

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز اظهار کرد: امسال برنامه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی، نمایشگاه، شب شعر، تجلیل از خانواده شهدا، پیشکسوتان انقلاب اسلامی، ترویج مکتب شهیدحاج قاسم سلیمانی، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی و اهدای کمک‌های معیشتی بخشی از برنامه‌هایی است که برای دهه مبارک فجر تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام سیدمحمد سلطانی افزود: مراسم بزرگداشت یوم ا... ۱۲ بهمن، سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه با چیدمان صندلی و رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی در عرصه میدان شهدا با رژه موتوری نیرو‌های مسلح از فرودگاه تا میدان شهدا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، گفت: مراسم نورافشانی شب ۲۲ بهمن در شهر مشهد و شهرستان‌های استان در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه انجام و بانگ تکبیر در ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن، هم زمان در سراسر کشور طنین انداز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->